الحل مشكلة ويندوز 64 بيت مع الرامات 4 جيجا

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

اليوم معنا حل لمشكلة بتواحه الكثير من الناس وانا كنت واحد منهم مشكلة ويندوز سفن نواة 32 بيت او x32 
لأنها مش بتقرأ الرامات الـ 4 جيجا كاملة 
بتقرأ 2 جيجا 3 جيجا لكن مش بتقرأ الرمات كاملة
وده طبعاً بيأثر علي الجهاز وسرعته وسرعة تشغيل الالعاب طبعاً
لكن انهاردة الحل معانا انشاء الله
دي صورة بتوضح المشكلة
نيجي بقا لحل المشكلة
أولاً البرنامج له مميزات وله عيوب
لكن مميزاته اكثر من عيوبه
اولاً المميزات
بيجعل الجهاز اسرع 200% وده مش كلام
وسهل الاستخدام 
سوف نستغني عن ويندوز سفن 64 بيت
الان عيوبه
1- ممكن الويندزظ يبوظ بنسبة 5% لاقدر الله
لكن انا استخدمته ومحصلش حاجة
2- بعد تشغيل البرنامج وجعل الرامات تقرأ كاملة علي الجهاز
سوف تظهر كلمة TestMode أسفل يمين الشاشة
والصورة توضح
طبعاً الكلمة مش باينة اوي وشريط المهام هيخفيها نهائياً
ملحوظة
لا تشغل البرنامج اكثر من مرة لكي لا يخرب الويندوز الخاص بك
ثانياً اذا كنت لا تعاني من المشكلة لا تستخدم البرنامج 
الان التحميل من MediaFire او GulfUp
وأي أسئلة او استفسارات انا موجود
والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته